74.692 εισακτέοι σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2018-19 – Αύξηση κατά 3.966 θέσεις

74.692 εισακτέοι σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2018-19 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως  (ΦΕΚ 1123 Β΄/27-3-2018) η Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδ έτος 2018-2019».Ειδικότερα:

Α) Σε ό,τι αφορά το νεοσύστατο Παν/μιο Δυτικής Αττικής ο συνολικός αριθμός εισακτέων φέτος είναι 4.633 άτομα, ενώ πέρυσι στα αντίστοιχα τμήματα των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά ήταν 4.557 άτομα 목마른 사슴. Συνεπώς, φέτος υπάρχει αύξηση του αριθμού των θέσεων κατά 76 θέσεις.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Έτος Αριθμός Εισακτέων
2017:(ΤΕΙ Αθήνας, Πειραιά) 4557
2018:(Παν 다운로드. Δυτ. Αττικής 4633
Διαφορά: +76

 

Β) Σε ό,τι αφορά στα Πανεπιστήμια (εκτός του Παν/μίου Δυτ 다운로드. Αττικής) ο συνολικός αριθμός εισακτέων φέτος είναι 46.663 άτομα, ενώ πέρυσι στα αντίστοιχα τμήματα ήταν 43.758 άτομα 다운로드. Συνεπώς, φέτος υπάρχει αύξηση του αριθμού των θέσεων κατά 2.905 θέσεις.

Συγκεκριμένα, έμεινε σταθερός ο αριθμός εισακτέων στις Ιατρικές Σχολές, ενώ μειώθηκε στις Εκκλησιαστικές Ακαδημίες 다운로드. Αυξήθηκε ο αριθμός εισακτέων κατά 6% στα υπόλοιπα Τμήματα, ενώ σε συγκεκριμένα Τμήματα (Ναυτιλιακά, Πληροφορικής, Τουριστικά, Ψυχολογίας, Γεωπονίας, Χημείας κλπ) αυξήθηκε κατά 12,5% 슈퍼배드 3 다운로드.

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (εκτός Παν/μίου Δυτ. Αττικής)
Έτος Αριθμός Εισακτέων
2017: 43.758
2018: 46.663
Διαφορά: +2.905

 

Γ) Σε ό,τι αφορά στα ΤΕΙ (εκτός των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά) ο συνολικός αριθμός εισακτέων φέτος είναι 23.396 άτομα, ενώ πέρυσι στα αντίστοιχα Τμήματα ήταν 22.411 άτομα 다운로드. Συνεπώς, φέτος υπάρχει αύξηση του αριθμού των θέσεων κατά 985 θέσεις.

Συγκεκριμένα, ο αριθμός εισακτέων αυξήθηκε κατά 12,5% σε συγκεκριμένα Τμήματα (Πληροφορικής, Τουριστικά, Γεωπονίας, Φυσιοθεραπείας, Εργοθεραπείας, κλπ), ενώ στα υπόλοιπα Τμήματα έμεινε ίδιος με το 2017 다운로드.

 

ΤΕΙ (εκτός ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά)
Έτος Αριθμός Εισακτέων
2017: 22.411
2018: 23.396
Διαφορά: +985

 

Επομένως, συνολικά για το 2018 οι θέσεις εισακτέων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι 74.692 ενώ για το 2017 ήταν 70.726 유튜브 fhd 다운로드. Κατά συνέπεια η αύξηση ανέρχεται σε 3.966 θέσεις.

 

Το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Αναλυτικοί Πίνακες σε μορφή xls

Ενημέρωση για τις Θεσμικές αλλαγές στα ΕΠΑΛ

 19-03-18 Ενημερωτικό Σημείωμα για τις Θεσμικές Αλλαγές

Η Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας

Για την αναβάθμισή της ΕΕΚ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται από τον Απρίλιο 2016 ‘Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Μαθητείας’. Ο σχεδιασμός αυτός βασίζεται στην ολιστική θεώρηση του συστήματος της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, στην αναγνώριση και ενίσχυση του κοινωνικού ρόλου της, με τον περιορισμό των κοινωνικών ανισοτήτων, στην ανάγκη συνεχούς εναρμόνισής της με τις απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας, στην ανάγκη παροχής ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές και στις μαθήτριες που την επιλέγουν, στην ανάγκη παροχής ασφαλών επαγγελματικών διεξόδων στους αποφοίτους της.

ΣΤΟΧΟΣ

Να καταστεί το Επαγγελματικό Λύκειο ισότιμη επιλογή των αποφοίτων Γυμνασίου και να παρέχει γνώσεις και κατάλληλες τεχνικές και επαγγελματικές δεξιότητες που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών/-τριών και στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς εργασίας 넥서스모드 매니저.

Α) Αλλαγή της δομής των ΕΠΑΛ και πλήρης αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών Συγκεκριμένα, με τη νέα δομή των ΕΠΑΛ εξασφαλίζεται στους μαθητές η παροχή αφενός στέρεων γενικών γνώσεων, αφετέρου εξειδικευμένων τεχνολογικών και επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, αποφεύγοντας την πρόωρη ειδίκευση. Παρέχεται, δηλαδή η ενιαία βάση, όπου ο μαθητής διαμορφώνει την επιλογή του ως προς την ειδικότητα που ακολουθεί, βάσει των ενδιαφερόντων, των κλίσεων και των ικανοτήτων του. Για το λόγο αυτό προωθείται πρόγραμμα δράσεων και υποστήριξης των μαθητών/-τριών μέσω συμβουλευτικής και ενισχυτικής διδασκαλίας (προσαρμοσμένης στις μαθησιακές ανάγκες τους), αλλά και υποστήριξη των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ 헤비 거너 다운로드. κυρίως μέσω επιμορφωτικών προγραμμάτων.

ΔΟΜΗ ΤΟΥ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ  (ΕΠΑ.Λ.)

–  Στην Α΄ ΤΑΞΗ οι μαθητές και οι μαθήτριες ακολουθούν ένα πρόγραμμα σπουδών με μαθήματα γενικής παιδείας (22 ώρες), μαθήματα προσανατολισμού (7 ώρες) και μαθήματα επιλογής (τεχνολογικά– επαγγελματικά, 6 ώρες), προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα να διερευνήσουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές τους.

Στη Β΄  ΤΑΞΗ  οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να επιλέξουν έναν από τους 9 τομείς επαγγελματικών σπουδών και διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας (12 ώρες) και τεχνολογικά – επαγγελματικά  μαθήματα (23 ώρες, θεωρητικά και εργαστηριακά) του τομέα σπουδών που έχουν επιλέξει.

Στη  Γ΄ ΤΑΞΗ  προσφέρονται συνολικά 35 ειδικότητες, οι μαθητές/μαθήτριες επιλέγουν μια από αυτές που περιλαμβάνονται στον τομέα σπουδών της επιλογής τους και διδάσκονται  μαθήματα γενικής παιδείας (12 ώρες) και μαθήματα της ειδικότητας που έχουν επιλέξει (23 ώρες, θεωρητικά και εργαστηριακά) 엔더스 게임 다운로드.

Στους αποφοίτους των ΕΠΑ.Λ. χορηγείται απολυτήριο Λυκείου, ισότιμο του Γενικού Λυκείου και επαγγελματικό πτυχίο ειδικότητας επιπέδου 4 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (αντίστοιχο των Ευρωπαϊκών).

Επίσης στη Β΄ τάξη των ΕΠΑΛ μπορούν να εγγράφονται και απόφοιτοι όλων των τύπων Λυκείων οι οποίοι μπορούν, αφού παρακολουθήσουν ΜΟΝΟ τα μαθήματα τομέα και ειδικότητας (23 ώρες στη Β΄ τάξη και 23 ώρες στη Γ΄ τάξη), να αποκτήσουν πτυχίο της  ειδικότητας που θα επιλέξουν και να δοκιμάσουν μια δεύτερη ευκαιρία για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τις ειδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ..

Β) Δυνατότητες μετά την αποφοίτηση από τα ΕΠΑ.Λ.:

  1. Απευθείας ένταξη στην αγορά εργασίας στην επαγγελματική ειδικότητα που έλαβε πτυχίο Vaio care download.
  2. Συνέχιση των σπουδών σε αντίστοιχους τομείς στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ειδικών εξετάσεων σε 4 μαθήματα (Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά και 2 μαθήματα ειδικότητας). Στα ΤΕΙ εισάγονται σε ειδικό ποσοστό θέσεων, αναλογικό του αριθμού των υποψηφίων από ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. (με κατώτατο πλαφόν το 20%) και στα Πανεπιστήμια σε ειδικό ποσοστό, που από το σχολικό έτος 2017-18 γίνεται 5%, επί πλέον των θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων 다운로드. Ειδικά για το τρέχον σχολικό έτος για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το ποσοστό των θέσεων για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. ανέρχεται στο 10%. Επίσης οι απόφοιτοι έχουν πρόσβαση σε κοινή ομάδα σχολών (Πανεπιστημίων, ΤΕΙ και Στρατιωτικές) ανεξάρτητα του τομέα αποφοίτησής τους.
  3. Συνέχιση σπουδών στα ΙΕΚ στην ίδια (για 3 εξάμηνα) ή άλλη ειδικότητα (για 5 εξάμηνα) όπου επίσης με εξετάσεις πιστοποίησης αποκτούν πτυχίο επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων 카툰워즈2 다운로드.
  4. Δυνατότητα εγγραφής των αποφοίτων στη Β΄ τάξη του ΕΠΑ.Λ. σε άλλο τομέα σπουδών ή στη Γ΄ τάξη σε άλλη ειδικότητα του ίδιου τομέα, παρακολουθώντας μόνο τα τεχνολογικά μαθήματα (23 ώρες) για απόκτηση και δεύτερης ειδικότητας.
  5. Πρόσβαση σε 2ετή τμήματα επαγγελματικής εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, μόνον για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ., χωρίς εξετάσεις με το βαθμό απολυτηρίου και χορήγηση πτυχίου επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.
  6. Με το νέο θεσμό του προαιρετικού «Μεταλυκειακού Έτους-Τάξη Μαθητείας», οι κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου και πτυχιούχοι ΕΠ.ΑΛ., οι οποίοι βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης αφενός προγράμματος εκπαίδευσης σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον υπό την εποπτεία του σχολείου (με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, μισθό στο 75% του κατώτατου μισθού και ασφάλιση) σε αντικείμενα αντίστοιχα της ειδικότητας του και αφετέρου συμπληρωματικού εργαστηριακού μαθήματος της ειδικότητάς του στο σχολείο 다운로드.

Γ) Εφαρμογή του «Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ.»

Από τη σχολική χρονιά 2017-18 εξελίσσεται μια φιλόδοξη δράση που στοχεύει στην αναβάθμιση των ΕΠΑ.Λ. με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.». Η δράση αυτή ξεκίνησε τη σχολική χρονιά 2017-18 σε 9 πιλοτικά ΕΠΑ.Λ.  και από την επόμενη χρονιά θα γενικευθεί σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας. Το πρόγραμμα αφορά τους μαθητές της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και επιδιώκει να στηρίξει τους μαθητές κατά τη μετάβασή τους στην επαγγελματική εκπαίδευση 다운로드. Στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας του ΕΠΑ.Λ.  και τη βελτίωση της εικόνας του στην κοινωνία και τους ίδιους τους μαθητές, μέσα από ένα σύνολο δράσεων.

Οι βασικές δράσεις του προγράμματος είναι:

  1. Εφαρμογή εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών. Υλοποιείται με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών στην τάξη και στοχεύει στη βελτίωση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών 정승환 응급실 다운로드.
  2. Στελέχωση των ΕΠΑ.Λ. με ψυχολόγους: πρόσληψη ψυχολόγων οι οποίοι θα στηρίξουν ψυχοκοινωνικά τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και θα οργανώσουν τη δικτύωση των σχολείων με υποστηρικτικές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας της περιοχής.
  3. Υλοποίηση Σχεδίων Δράσης (projects): χρηματοδοτούμενα σχέδια δράσης με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που θα υλοποιεί το σχολείο πάνω σε συγκεκριμένους θεματικούς άξονες (πχ 다운로드. πολιτισμό, επιστήμες, τεχνολογία, επιχειρηματικότητα κ.α.) και θα παρουσιάζονται στο τέλος της χρονιάς με εκδηλώσεις ανοιχτές σε όλη την κοινωνία.
  4. Εξοπλίζονται τα ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιασκέψεων – τηλε-εκπαίδευσης, ώστε να έχουν τη δυνατότητα της δικτύωσης μεταξύ τους, της καλύτερης επικοινωνίας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών.
  5. Ενεργοποίηση και προώθηση του θεσμού του Συμβούλου Καθηγητή και του Συμβούλιου Τάξης με στόχο τη δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και συλλόγου διδασκόντων, την αντιμετώπιση συγκρούσεων, τη βελτίωση του κλίματος στη σχολική κοινότητα, τον εντοπισμό των προβλημάτων που αναστέλλουν τη μαθησιακή πρόοδο και την αυτό-βελτίωση του ίδιου του εκπαιδευτικού.

Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις γίνεται μία προσπάθεια να ενισχυθεί το αίσθημα ότι οι  σχολικές μονάδες των ΕΠΑ.Λ. δεν είναι απομονωμένες αλλά αποτελούν τμήμα μιας ενεργού εκπαιδευτικής κοινότητας.  Επιπλέον με  αυτές τις δράσεις ενθαρρύνονται πρωτοβουλίες για «άνοιγμα» της σχολικής μονάδας στην τοπική κοινωνία μέσα από ενημερωτικές εκδηλώσεις και δημιουργικές συνεργασίες.

 

 

Ένταξη των τμημάτων του νεοϊδρυθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στα Επιστημονικά Πεδία

인사이드아웃 더빙 다운로드

Ένταξη των τμημάτων του νεοϊδρυθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στα Επιστημονικά Πεδία

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 982 τ.Β΄/2018) η σχετική Υπουργική Απόφαση με αριθμ.Φ.253/39391/Α5/8-3-2018, με την οποία εντάσσονται τα Τμήματα του νεοϊδρυθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στα τέσσερα (4) Επιστημονικά Πεδία για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 다운로드.

Η Υπουργική Απόφαση σε ΦΕΚ σε μορφή pdf

1ο Επιστημονικό Πεδίο 2ο Επιστημονικό Πεδίο 3οΕπιστημονικόΠεδίο 4οΕπιστημονικόΠεδίο
Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
 

Κοινωνικής Εργασίας

 

Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας

 

Βιοϊατρικών Επιστημών

 

Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας

Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης  

Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων

 

Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας

 

Διοίκησης Επιχειρήσεων

Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτών  

Εργοθεραπείας

 

Διοίκησης Τουρισμού

Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής Μαιευτικής Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών  

Νοσηλευτικής

Μηχανικών Βιοϊατρικής Φυσικοθεραπείας Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής
Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής
Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών
Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Μηχανολόγων Μηχανικών
Ναυπηγών Μηχανικών
Πολιτικών Μηχανικών
Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης
Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών

 

다운로드

Δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ οι Υ. A. για την πρόσβαση υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ οι Υπουργικές Αποφάσεις για την πρόσβαση υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως οι παρακάτω Υπουργικές Αποφάσεις που αφορούν στην πρόσβαση των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:

  1. 1 한자 붓글씨 폰트 다운로드. Στο ΦΕΚ 983 τ.Β΄/2018 δημοσιεύθηκε η με αριθμ.Φ.151/43612/Α5/15-3-2018 Υπουργική Απόφαση «Πρόσβαση αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Τ.Ε.Ι., ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπ/σης (ΑΣΤΕ), των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Σχολής Αστυφυλάκων, της Σχολής Πυροσβεστών, των Σχολών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), και για ποσοστό θέσεων 5% του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Τμήματα Σχολών των Πανεπιστημίων καθώς και προσαύξηση του ποσοστού αυτού κατά 5% για εισαγωγή σε τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, κατ’ εξαίρεση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.»
  1. 2 다운로드. Στο ΦΕΚ 949 τ.Β΄/2018 δημοσιεύθηκε η με αριθμ.Φ.253.1/42169/Α5/13-3-2018 Υπουργική Απόφαση «Τροποποίηση της αριθμ.Φ.253/128314/Β6/2002 (ΦΕΚ 1538 Β΄) υπουργικής απόφασης, όπως ισχύει.» στην οποία ορίζονται οι Σχολές, τα Τμήματα ή οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα οποία απαιτείται εξέταση σεειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες 슬램덩크 만화 다운로드.

 

ΦΕΚ 983 τ.Β΄/2018983 τ.Β΄/2018

ΦΕΚ 949 τ.Β΄/2018

05-03-18 Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ο νόμος «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και άλλες διατάξεις»

다운로드

05-03-18 Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ο νόμος «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και άλλες διατάξεις»

Το έγγραφο σε μορφή pdf

σελ 데바데 다운로드. 5863  ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ    Άρθρο 1 Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

σελ.5871 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΟΜΕΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  Άρθρο 8 Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

σελ.5883 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

σελ 일생소애 다운로드. 5885 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

σελ.5892 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Άρθρο 31 Αναβάθμιση και επέκταση της λειτουργίας των σχολείων των φυλακών

σελ.5894 Άρθρο 34 Ζητήματα αξιολόγησης μαθητών Γενικού Λυκείου